»Po dveh letih pandemije imamo trenutno nižji proračun: to in naslednje leto bosta za nas najtežja. Vendar smo zelo optimistični, saj smo imeli januarja in februarja dvajset odstotkov več obiskovalcev, kot smo pričakovali. Zato so bili prvi trije meseci letošnjega leta izjemno pozitivni.«
»Ideja se je porodila iz razmisleka, kako pristopiti k razmisleku o vprašanju rasnih trenj, ki je trenutno na naslovnicah medijev in v ospredju javne debate.«
»Prilagajati se moramo evropskim standardom. Trenutno so veliki evropski muzeji v povprečju dražji, z izjemo Velike Britanije. Če ima nekaj imanentno in zgodovinsko vrednost, je treba plačati za to.«
»Na ponovno odprtje smo se skrbno pripravili. Javnost presenečamo tako z mojstrovinami, ki jih še ni imela priložnosti videti, kot tudi nekaterimi dobro znanimi, ki pa so zdaj razstavljene tako, da jih lahko obiskovalci odkrivajo na novo.«
»Proces se nadaljuje vse od devetdesetih let, ko je Uffizi prvič dosegel milijon obiskovalcev v enem letu. Takrat so vsi govorili, da tako ne gre več naprej, da tako množičen obisk ni več vzdržen.«
»Ali je danes mogoče videti tako lepo pomlad?«
»V turizmu pravijo, da vsaka novost potrebuje od tri do pet let, preden zares zaživi. Mi smo prve rezultate opazili že po enem letu, kar je zelo spodbudno.«
»Umetnine galerije Uffizi govorijo univerzalni jezik, ki nam pomaga ne samo, da se med seboj bolje razumemo, ampak tudi, da razumemo prihodnost, ki jo skušamo skupaj zgraditi.«
»Tako je, kot bi v galeriji Uffizi odprli drug, nov muzej.«
»V na novo urejenih prostorih so na ogled dela Danieleja da Volterre, Rossa Fiorentina, Andree del Sarta, Parmigianina, Pontorma in Sebastiana del Piomba.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju